DAVID DIJKHOFF GOED VOOR TWEE ZEGES

Het eerste seniorenteam heeft opnieuw een overwining behaald in de Noordelijke eerste divisie van de afdeling Noord.  Het werd in Klazienaveen 3-7 voor het trio Dijkhoff,  Smid sr. en junior. Dijkhoff wist voor het eerst te scoren.  Met twee zeges op Lopez en Vos sloeg David zich van de hatelijke nu af.  Ondanks een zware tijdrit in de ochtenduren met zijn fietsclub op de racefiets was daar in de wedstrijd niet veel van te merken. Met aanvallend  en fris spel wist David zichzelf te belonen voor zijn goede spel.

Zijn leeftijdsgenoot, Merijn Smid, wist tegen dezelfde spelers ook twee wedstrijdpunten te scoren. Daarvoor hoefde Merijn niet zijn beste spel te laten zien. Tegen Sterken wist Smid zelfs een vijfsetter af te dwingen maar die ging verloren.

Smid senior wist Sterken in de eerste partij vakkundig uit te schakelen (3-1). Tegen Lopez (3-1) en Vos (3-0) ging het betrekkelijk eenvoudiger. Het dubbelspel werd verloren met 3-1.

Met deze zege staat het team op een mooie derde positie achter Assen 1 en Ready 1 uit Leeuwarden. Doelstelling is om bij de eerste vier te eindigen zodat in de promotiepoule verder kan worden gespeeld.

Volgende week is het altijd lastige Argus 1 uit op vrijdag de volgende tegenstander.