HOOFDSPONSOR.

De tafeltennisvereniging Appelscha wil groeien, zowel in de breedte maar met name ook groeien als het om wedstrijd/topsport gaat.
Een van de speerpunten in het beleid van de TTV Appelscha is om in Appelscha zowel een landelijk meisjes als jongens topteam te realiseren. Gezien de huidige ontwikkelingen binnen de vereniging is dit (bij de jongens) realistisch.

Nieuwe talenten moeten worden opgeleid om straks op landelijk niveau te kunnen spelen en om geselecteerd te worden voor regionale bondstrainingen, LOOT trainingen en centrale trainingen die de NTTB organiseert.
Om onze ambities te kunnen waarmaken is het o.a. van belang dat er meer geld wordt vrijgemaakt.

Wat heeft de TTV Appelscha nodig?
  1. middelen om meer te kunnen trainen voor onze talenten;
  2. middelen om individuele trajecten te financieren;
  3. zes nieuwe verrijdbare tafels voor de jeugd;
  4. middelen om nog beter met onze leden te kunnen communiceren;
  5. middelen om (instroom) activiteiten te kunnen blijven organiseren;
  6. middelen om vereningingskleding te kunnen aanschaffen voor competitie als trainingen;

Daarom is de TTV Appelscha op zoek naar een

HOOFDSPONSOR.

Sponsor kunt u worden omdat u het Nederlands tafeltennis in het algemeen en de Tafeltennisvereniging Appelscha in het bijzonder een warm hart toedraagt of omdat u tafeltennis in de schijnwerpers wilt brengen.

Wat heeft de TTV Appelscha u te bieden?
  1. goede accomodatie op nieuwe locatie;
  2. kwaliteit als het gaat om opleiden tot nationale topspelers;
  3. talentvolle kinderen met ambitie;
  4. regionale en nationale uitstraling door nationale topspeler(s);
  5. jeugdteams die presteren op hoogste niveau van Nederland;   Nederlandse kampioenen individueel en dubbel tijdens NK;
  6. een goed bekeken professionele website;
  7. prima clubblad;
  8. jaarlijks sponsorentoernooi;
  9. kleine ondersteunende adverteerders;
  10. media aandacht d.m.v. regionale kranten/ radio
  11. organisatie van het landelijke Kindertafeltennisfeest en schooltafeltennisprojecten.

Wat kunt u van ons verwachten als hoofdsponsor?
  1. publiciteit en naamsbekendheid, in eerste instantie regionaal maar ook nationaal tijdens toernooien; sponsornaam kan op verschillende manieren kenbaar worden gemaakt, bijvoorbeeld:
  2. op de kleding van alle competitiespelers;
  3. op de kleding van alle leden tijdens trainingsuren;
  4. op afrasteringen, aankondigingen en flyers;
  5. plaatsen van een banner op de website en aandacht in het clubblad;
  6. aandacht in de regionale kranten (De Ooststellingwerver/ Smilde Centraal/De Grijpsvogel) en plaatselijke krant (De Appelschaster)
  7. professionele uitstraling naar buiten toe.