JONGENS 1 SPOOR VOLLEDIG BIJSTER

Het eerste jongensteam heeft het zichzelf erg moeilijk gemaakt door met 7-3 de wedstrijd tegen Scyedam te verliezen. Het staat nu vijfde van de acht teams in de Kampioensgroep, de hoogste klasse in het Nederlandse jeugdtafeltennis.

Vooral op mentaal gebied lieten Ricardo en Merijn zien dat er nog het een en ander te verbeteren is. Dat Nico, normaliter derde man van het team, nu de kopman werd zegt genoeg. Nico zorgde met twee wedstrijdpunten ervoor dat het doel, het bereiken van de play-offs, haalbaar blijft. Merijn wist een wedstrijd te winnen. Ricardo bleef met lege handen.

Het is jammer dat na twee geweldig goede wedstrijden de jongens weer met beide benen op de grond staan. Prettige bijkomstigheid is wel dat de jongens de komende week niet hoeven spelen.