CLUBKAMPIOENSCHAPPEN A.S. ZATERDAG

Komende zaterdag worden er weer eens clubkampioenschappen georganiseerd. Door het wegvallen van de Drentse kampioenschappen is er een gaatje vrij gekomen in de volle agenda van de tafeltennissers. Het zal gezellig druk worden want bijna iedereen doet mee. Dus ook senioren die in twee vijfkampen gaan uitmaken wie de beste speler is van de club. Bij de jeugd ontbreekt alleen het tweede team. Zij spelen as. zaterdag al hun eerste competitiewedstrijd in Gouda. Overigens spelen Merijn en Nico mee met de senioren. Bij de jeugd zijn Jim en Siert de favorieten maar kan Jellie misschien roet in het eten gooien. Het toernooi begint om 13.30 uur. De zaal is open om 12.30 uur. DJ Lucas zorgt voor de muzikale omlijsting gedurende het toernooi. Verder wordt bekend gemaakt wie de meeste loten heeft verkocht voor de club en wat de opbrengst is geworden. Het rondje om de tafel zal uiteraard niet ontbreken. De finales staan gepland om ca. 17.00 uur. Ouders en andere belangstellenden zijn natuurlijk van harte welkom.