UPDATE TAFELTENIS RESULTATEN HEREN 1

Een week na het goede resultaat tegen GTTC Groningen werd ook Hilversum 3 achteloos opzij geschoven met 8-2. Daarna volgde een uitoverwinning tegen HTC met 4-6. Tegen lantaarndrager Spaarne uit Haarlem ging het in de uitwedstrijd mis. Er werd met 6-4 verloren, daar waar concurrent GTTC met 8-2 won. Stellan Smid was de grote afwezige. Dit was direct merkbaar in het resultaat. In de thuiswedstrijd tegen Kampenion werd weer met 6-4 gewonnen. Stellan had een grote bijdrage in de zege. Dijkhoff en Merijn Smid wisten ieder 1 overwinning te pakken. Het dubbelspel met de gebroeders Smid is een zeker punt. Afgelopen weekend stond de topper op het programma tegen GTTC 1. Er werd met 5-5 gelijkgespeeld. Door 1 overwinning van Merijn, drie x Stellan en het dubbel wist het team ternauwernood een nederlaag te voorkomen. Met nog twee wedstrijden te gaan blijft de voorsprong van twee punten op GTTC in tact. Komende zaterdag is een vrij weekend.

Daarna volgt een uitwedstrijd tegen Hilversum dat dit weekend verrassend won en net boven de degradatie streep staat. Onderaan is het heel close. Alle wedstrijden zijn derhalve nog belangrijk voor promotie dan wel degradatie.