REMISE VOOR HEREN 1 TEGEN READY

Het eerste seniorenteam heeft de vijfde wedstrijd in de Noordelijke divisie verdienstelijk gelijkgespeeld tegen Ready uit Leeuwarden. Op voorhand zat deze uitslag ook er in aangezien beide teams elkaar op de ranglijst weinig ontlopen.  Aan Leeuwarder kant bleef Frans v.d. Berg ongeslagen. Voor de Appelschasters scoorden Smid sr. en jr  ieder 2 punten. David Dijkhoff wist er eentje te winnen. David had kans op meer maar vergat op 10-8 in de vierde game zijn match-points te verzilveren tegen Harry van de Berg. De volgende wedstrijd is uit tegen Oldambt uit Finsterwolde. De kans is groot dat Appelscha zich plaatst voor de promotie poule. Assen 1 dat vandaag met 9-1 won van GTTC 3 is de gedoodverfde promovendus. De eerste vier van de poule spelen om een plek in de Landelijke derde divisie.