MEISJES VIERDE JEUGDTEAM PAKKEN VIER PUNTEN

De meisjes van TTVA 4 kwamen zaterdag in Valthe in actie tegen Tornado'65, in hun tweede wedstrijd in de derde klasse van het district Noord. Jellie Halman schreef er het nuvolgende leuke verslag over:

"We moesten tegen drie jongens en we waren heel erg aan elkaar gewaagd. Ikzelf heb ook een spannende vijfsetter gespeeld die ik nog heb gewonnen ook. De dubbel heb ik samen met Chanela gespeeld en die was ook heel erg spannend, maar gelukkig hebben we die ook gewonnen. Rebecca deed het in het begin niet zo heel erg goed, maar ze kwam er steeds meer in en het ging steeds beter. Helaas heeft ze niks gewonnen.

Chanela was de hele tijd goed bezig, en dat leverde mooie wedstrijden op, maar helaas heeft ook zij niks gewonnen. Ikzelf heb wel alles gewonnen en uiteindelijk werd het 6-4 voor de tegenstanders. Toch zijn we erg tevreden over het resultaat!"