28/02 EERSTE JEUGDTEAM SPEELT ZATERDAG THUIS

Het eerste jeugdteam zal zaterdag zijn vierde competitiewedstrijd thuis spelen. Er wordt tegen HTC uit Hoofddorp gespeeld. Eigenlijk stond de wedstrijd gepland over twee weken. Aangezien er dat weekend ook nog een A ranglijsttoernooi op het programma staat is in goed overleg de wedstrijd naar voren gehaald. De wedstrijd begint om 14.00 uur. Het zou mooi zijn als het jeugdteam toch noch wat support krijgt. Daarom wordt iedereeen van harte uitgenodigd om de wedstrijd bij te wonen. Kevin, Merijn, Nico en Ricardo gaan voor het halen van de play-offs (het behalen van de laatste vier). De jongens staan momenteel op een keurige tweede plaats achter Scylla uit Leiden dat twee punten voor staat. Het team uit Hoofddorp staat onderaan. Coach is zaterdag Thomas Groenevelt.