06/09 ZONDAGTRAINING IN APPELSCHA

De tafeltennisvereniging Appelscha organiseert voor talenten uit de regio Noord een zondagtraining van 09.30 uur tot 12.00 uur. De training staat onder leiding van Huub smid en Thomas Groenevelt. Deze training is bedoeld voor jonge ambitieuze kinderen tussen 7-11 jaar. Van de kinderen wordt verwacht dat ze meedoen aan de Nationale ranglijsttoernooien, competitie spelen en bij de eigen vereniging minimaal twee keer per week onder deskundige leiding trainen. Tijdens de ranglijst toernooien worden de kinderen begeleid door de trainers. De deelnemers aan deze top training betalen een eigen bijdrage. De tafeltennisvereniging Appelscha heeft uit eigen opleiding een aantal sterke sparring beschikbaar. Tijdens de trainingen wordt regelmatig gebruikt gemaakt van de video camera. Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Thomas of Huub via info@ttvappelscha.nl of telefonisch bij Huub 06-30 80 75 11 of Thomas 06-20 63 23 73.