31/05 THOMAS GROENEVELT GEEFT PRESENTATIE TIJDENS RABO CLUB CHALLENGE

Morgenavond geeft onze trainer Thomas een presentatie in het gebouw van RABO bank te Oosterwolde. Hij vertelt over een idee voor de club dat hijzelf heeft ingediend. Samen met Nathan Berenschot is het idee verder uitgewerkt.  Er zijn in de gemeenten Oost - en Weststellingwerf 10 verenigingen die meedoen.
Op 1 juni aanstaande wordt een feestelijke avond georganiseerd waar de deelnemende verenigingen de kans krijgen om hun idee te presenteren voor de jury. Met het idee en de presentatie maken de verenigingen kans op een van de mooie geldprijzen om de clubkas te spekken.

De jongerenraad van Rabobank De Stellingwerven heeft verenigingen uit de Stellingwerven uitgedaagd om een maatschappelijk idee te bedenken en hiermee kans te maken op mooie geldprijzen. Er zijn twee hoofdprijzen te verdienen van € 2500,- en twee troostprijzen van € 750,-.
We wensen Thomas heel veel succes.