11/03 GOEDE RESULTATEN COMPETITIETEAMS

De jeugdteams hebben de zaterdag wedstrijden weer achter de rug. En met wederom goede resultaten. Het eerste jeugdteam heeft zijn voorsprong in de kampioenspoule nog verder weten uit te bouwen door Nieuwegein met 8-2 te verslaan. Leon Knol en Thomas Kuijer bleven ongeslagen. Volgende week wordt gespeeld tegen het onderaanstaande Taverzo 2 uit Zoetermeer.
Het tweede jeugdteam (Landelijk A) wist te winnen van Stedebroec 1met 6-4. Merijn blijft constant presteren met twee overwinningen. Hien won ook twee wedstrijden. Jonathan voegde daar een overwining aan toe. Het dubbel Jonathan/Hien zorgden ook voor 1 punt.
Het derde jeugdteam liet slechts een steekje vallen. Blauw - wit uit Almelo kreeg met 9-1 klop. Daarmee behouden de jongens hun koppositie in de landelijke C klasse.
Team 4 trad aan met een invaller. Martijn en Daan zorgden voor vijf punten inclusief het dubbelspel, eindstand dus 5-5.
Het vijfde team ging tenonder tegen Drachten 1. Lucas en Jellie wisten ieder een wedstrijd te winnen.  Het allerjongste team van TTV Appelscha, team zes speelden ditmaal met de talenten Jim, Stefan en Sander. Ze gaan wekelijks beter spelen. Het werd 6-4 voor de tegenstander Tornado 2 uit Valthe.