20/11 MINI-COMPETITIE

Het Appelscha team heeft goed gepresteerd in de minicompetitie. Met drie verschillende teams werden de wedstrijden de afgelopen maanden gespeeld. Sanne en Rebecca,  Iko en Stefan en Jim en Melanie vormden een team. De laatste wedstrijd werd gespeeld in Valthe door Jim en Melanie. Ze zijn in het totaal klassement derde geworden. Een gemiddelde score maar toch niet slecht voor de eerste keer. Een zeer goede ervaring dus. Melanie groeide tijdens de wedstrijden van afgelopen zaterdag. Ze kon helaas niet winnen maar hield zich goed staande tussen al het ping-pong geweld en gaf niet op wat resulteerde in een paar hele mooie wedstrijden waarin ze heel goed terugkwam maar net niet genoeg om een potje te winnen tegen eentje van Reflex. Tenslotte waren een paar tegenstanders al enige jaren ouder zoals bij de Treffers. Het serveren wilde bij haar in het begin niet zo goed gaan maar dit compenseerde ze later met een paar hele mooie topspins. De goede training werpt toch zijn vruchten af. Jim presteerde ook heel goed en je merkt dat hij ook gegroeid is de afgelopen maanden. Hij was erg blij met zijn overwinning tegen De Treffers. De spannendste won hij met 3-2 waarin hij terugkwam na een achterstand. Wel was hij een beetje teleurgesteld dat er geen bekers waren bij de prijsuitreiking. Maar gelukkig werd dit helemaal goed gemaakt door onderweg even te stoppen voor een overheerlijk ijsje. Kortom, een leuke dag en een competitie om trots op te zijn, zeker omdat beiden niet helemaal lekker waren, verkoudheid bij Melanie en Jim wat koorts.

Nathan Berenschot (vader van Jim)