24-09 WISSELENDE RESULTATEN JEUGDTEAMS

De Landelijke teams speelden vandaag zijn eerste thuiswedstrijden.
Het eerste jeugteam kon het niet bolwerken tegen de gasten uit Leiden, het reserveteam van Scylla. Leon Knol wist door ervaring twee wedstrijden te winnen, overtuigend was het nog allerminst. Kevin Baron liet zijn tegenstander ontsnappen in zijn laatste wedstrijd waardoor het team na lange tijd weer eens in de Landelijk A klasse tegen een nederlaag opliep. Invaller Merijn Smid noteerde een overwinning en was dichtbij een tweede.

Het tweede jeugdteam speelde remise tegen SKF 1 uit Veenendaal. De uitslag gaf ook de krachtsverhoudingen goed weer. Herman van Ommen bleef knap ongeslagen. Jonathan Bosma wist zijn laatste partij in winst om te zetten. Hien Nguen bleef helaas met lege handen. Het dubbel Ngyuen/van Ommen ging prima.

In de Nrd. divisie gaan de favorieten voor de titel onverminderd door met winnen. Nu werd Reflex uit Finsterwolde kansloos met 9-1 naar huis gestuurd. Alleen Niek Starke verloor een partij tegen Timmerman met 11-9 in de vijfde game.

Het vierde team moest opnieuw verlies incasseren. Het werd 8-2. De Eeldenaren waren een maatje te groot. Martijn Vochteloo wist twee mooie overwinningen te boeken aan Appelschaster zijde.

Team vijf boekte zijn eerste overwinning tegen Drachten 3. Het werd 6-4, ondermeer door een hattrick van Jellie Halman. Julia Cao deed het verrassend goed met twee overwinningen. Edwin zorgde ook voor een punt.