12-02 VERDIENDE OVERWINNING EERSTE JEUGDTEAM TEGEN ASSENAREN

Het eerste jeugdteam boekte tegen Assen zijn tweede thuisoverwininng op rij in de kampioenspoule. Het was voor Appelscha alweer de vierde overwinning in vijf competitiewedstrijden tegen de Assenaren. In een wedstrijd die bijna vijf uurde duurde, haalde de van GTTC overgekomen speler Jeroen Hendriks het eerste punt binnen tegen Thomas Kuijer. Dat Hendriks een versterking is liet hij in Appelscha zien in alle enkelspelen. Alle tegenstanders mochten hem feliciteren. Het vierde punt voor de Assenaren kwam op naam van Rengers die Knol versloeg. Knol wist een punt binnen te halen door Trung Nguyen te verslaan. Thomas Kuijer en Stellan Smid boekten 2 overwinningen. Samen werd ook het belangrijke dubbel binnengehaald. Door deze overwinning staat het jeugdteam op de derde plaats met 18 punten, nog maar een punt achter Scylla die verrassend verloor van Shot '65. Elan staat bovenaan met 25 punten. Zij wonnen tegen Woerden met 10-0. De Assenaren staan nu vierde met 14 punten. Voorlopig is er even geen competitie en kunnen de jongens zich rustig gaan voorbereiden op het eerstvolgende duel in Woerden op 5 maart.