07/02 JEUGDSPONSORACTIE BIJ DE POIESZ

Opnieuw doet de tafeltennisvereniging Appelscha mee met de Poiesz jeugdsponsoractie. De actie duurt van 7 februari tot en met 2 april 2011. Bij elke €10,00 aan boodschappen en bij een groot aantal producten krijgen de klanten 8 weken lang jeugdsponsormunten. Deze munten worden aan het eind van de actie in klinkende munt aan onze vereniging uitbetaald. Vorig jaar haalden we ruim 800 euro op. Dus iedereen van onze eigen club opgelet. Ga uw boodschappen (tijdelijk) even doen bij een van de Poiesz filialen in Oosterwolde, Appelscha of Smilde. Heeft u kennissen of andere vrienden. Vraag hen de munten in de koker te deponeren van de ttv Appelscha.  Bewaar de sponsormunten zorgvuldig en geef ze af tijdens de trainingen aan een van de trainers of stop ze in de koker van het filiaal in Appelscha. Wij zijn er erg blij mee. Het is een van onze inkomstenbronnen die erg belangrijk voor onze club zijn. Dus help allemaal een handje mee om de actie tot een succes te maken.