20/03 OPNIEUW WINST( LANDELIJKE) JEUGDTEAMS

Opnieuw wisten de landelijke spelers een 8-2 overwinning mee naar huis te nemen. Het eerste jongensteam speelde in Oud Karspel tegen Spirit.
Met 8-2 wisten de Appelschasters de wedstrijd in hun voordeel te beslissen. Door het verrassende verlies van de Assenaren gaan de jongens ruim aan kop. Leon wist ondanks een gebrek aan slaap en wedstrijdritme en nog maar net een paar uur in Nederland na een skivakantie toch nog een overwinning te pakken. Thomas en Stellan zorgden voor 7 punten door ook samen het dubbel te pakken.

Ook het tweede jeugdteam deed van zich spreken door in Appingedam met 8-2 te winnen. Door de resultaten van de andere ploegen in deze poule staat het tweede jeugdteam er opeens prima voor.

Het derde team kwam in Emmen niet verder dan 5-5. Wist het thuis nog met 9-1 te winnen nu dus een remise. Nico Gorter 2x, Guus de Wit 2x en Daan Lut 1x.

Team vier boekte een 7-3 overwinning op Vries 1 waar thuis nog van werd verloren. Jesse, Martijn en Janine zorgden ieder voor twee punten

Het vijfde team wist dit keer tegen Treffers 8 met 9-1 te winnen.
Daniël Otter kwam nu tot twee punten. Lucus en Jellie bleven ongeslagen.