2/11 STELLAN BEHAALD UITSTEKEND RESULTAAT

Stellan heeft het afgelopen weekend uitstekend gepresteerd. Internationaal is Stellan nog welp maar hij deed al mee in de pupillenklasse. Zijn tegenstanders zijn dus gemiddeld al een paar jaar jaar ouder en dat heeft Stellan gemerkt. Onder leiding van bondscoach Titus Damsma wist Stellan op zaterdag drie van de vijf wedstrijden te winnen. Stellan was goed in vorm en liet dit weekend zijn beste tafeltennis zien. Op beslissende momenten wist Stellan zijn winstpartijen in vijfsetters in zijn voordeel te beslissen. Door dit resultaat werd hij derde in de poule van zes. Zondagochtend moest er nog een barrage worden gespeeld tegen een andere nummer drie van een andere poule. Stellan wist na 2-1 achter zijn sterke Duitse tegenstander toch nog te verslaan in een vijfsetter. Hierdoor kwam Stellan in de hoofdronde terecht. Om plaats 1-12 moest Stellan vervolgens tegen een sterke verdediger aantreden voor plaats 1-8. In een hoogstaand duel verloor hij weliswaar met 3-0 maar allemaal met  games in de verlenging met 2 punten verschil. Daarna werden nog twee wedstrijden gespeeld voor plaats 9-12. Deze verloor Stellan. Zijn laatste twee wedstrijden waren van minder gehalte. Uiteindelijk werd hij dus 12e. Stellan kan terugkijken op een bijzonder geslaagd toernooi in Namen. De foto is gemaakt door Henk Hommes.