24-09-2016 | Kampenion 1
Thuis/UitUIT
Uitslag5-5

Wedstrijdverslag

In dezelfde opstelling als vorige week werd in Kamen tegen Kampenion de tweede wedstrijd gespeeld. Een moeizaam begin. Stellan die zijn eerste wedstrijd wint met 3-0. David komt net tekort en Huub geeft zijn ruime voorsprong in de eerste game (10-4) weg en zakt mentaal daarna ver weg. Het dubbelspel wordt onverwacht verloren met 3-2. Een 3-1 achterstand derhalve. Daarna tonen de Appelschasters veerkracht. David en Stellan winnen en het staat gelijk. David wint zijn tweede wedstrijd van de middaag. Het was zijn beste wedstrijd tot nu toe. Stellan verliest geheel onnodig zijn laatste wedstrijd waardoor een nederlaag onafwendbaar lijkt.

Huub weet tenslotte nog een gelijkspel uit het vuur te slepen door Gert Jan de Lange zijn derde nederlaag van de dag te bezorgen Ringenier blijft aan de zijde van Kampen ongeslagen.

Persoonlijke resultaten

Naam Aantal gewonnen