17-09-2016 | Spaarne 1
Thuis/UitTHUIS
Uitslag8-2

Wedstrijdverslag
De eerste wedstrijd van het najaarsseizoen in de opstelling a David b Stellan en c Huub. We hopen dat of David of Huub zijn eerste wedstrijd weet te winnen. Dat zou in theorie een voorsprong betekenen van 4-1. Er vanuitgaande dat Stellan zijn wedstrijden gaat winnen inclusief het dubbelspel. Het gaat zelfs nog beter dan verwacht. Zowel David als Huub weten beide eerste duels te winnen van hun tegenstanders. Huub met 3-1 en David ook overtuigend van Kalkman met 3-1. Na 5 wedstrijden staat er 5-0 op het bord. Het wordt zelfs nog 6-0. David wint ook zijn tweede duel tegen noppenman Helle met 11-7 in de vijfde game. Daarna weet Spaarne het eerste punt te scoren door Koppen die Smid sr. met 11-8 in de vijfde game nipt voorblijft. Stellan en David winnen ook beide laatste duels en Huub kan het niet bolwerken tegen Kalkman. Het dubbelspel met Stellan/Huub werd met 3-2 in winst omgezet. David blijft in zijn debuut wedstrijd ongeslagen, erg knap van hem. Eindresultaat derhalve boven verwachting. Met 8-2 weten de jongens het eerste duel in de derde divisie te winnen. Omdat de overige duels beide een 6-4 laten zien neemt de ploeg uit Appelscha brutaal de leiding. Volgende week zaterdag staat het uitduel tegen Kampenion op het programma. De opstelling is nog niet bekend.

Persoonlijke resultaten

Naam Aantal gewonnen