RUIME OVERWINING HEREN 1 TEGEN ASSEN 3 (9-1)

De laatste wedstrijd in de reguliere competitie afgelopen zaterdag werd royaal met 9-1 gewonnen tegen rode lantaarndrager Assen 3.

De youngsters David en Merijn bleven ongesslagen, Stellan en Andries bleven dit keer aan de kant. David won drie keer voortreffelijk met 3-0 door zeer overtuigend spel. Merijn had in drie duels drie keer 3-2 nodig en ging tegen Remon Linnewiel door het oog van de naald. Huub leed zijn eerste nederlaag in de competitie. In een mooi duel werd met 2-3 verloren van Arne Hommes. (13-15, 12-14, 11-9,11-5, 7-11. Het dubbelspel werd door vader en zoon met 3-1 gewonnen.

Vanaf as. zaterdag starten de drie wedstrijden om promotie naar de derde divisie tegen rspectievelijk GTTC 2, Argus 1 en Assen 2.  De voorsprong op deze drie teams is respectievelijk 25, 17 en 11 punten. Kortom,  er is geen vuiltje aan de lucht.