23/03 MAGER GELIJKSPELLETJE TEGEN ASSEN 2

Het eerste seniorenteam heeft slechts met moeite een remise uit het vuur gesleept in en tegen Assen 2. Merijn wist geen enkele wedstrijd te winnen en Andries had het vooral met zichzelf moeilijk. De ervaren rot kon zijn draai niet vinden en wist gelukkig voor zijn teamgenoten wel de 5-5 op het bord te brengen in zijn  laatste partij tegen Melvin van Kralingen. De Hoogevener had in zijn openingspartij al laten zien tegen Merijn Smid dat het zeker een aanwinst is voor de Noordelijke divisie. Stellan wist alle partijen eenvoudig te winnen en samen met Merijn het dubbelspel. Dat waren dus al vier punten.  Voor de stand op de ranglijkst verandert er weinig. De Appelschasters gaan onbedreigd aan de leiding met 10 punten voorsprong op de nr. 2 Assen 2. Op 2 April wordt de laatste wedstrijd van de reguliere competitie gespeeld in Appelscha. In speelzaal Aekinga komt Assen 3 op bezoek. De wedstrijd begint om 14.30 uur. Iedereen is welkom.