3/2/2016 EERSTE WINST SENIOREN 1 TEGEN GTTC

Afgelopen zaterdag wist het eerste seniorenteam goed te starten in de Noordelijke eerste divisie van de afd. NOORD. De opstelling was Stellan, Huub, David. Vast dubbel zijn de broertjes Smid. Andries Cats stond dit keer buiten de basis.

Voortvarend begon het team aan de eerste wedstrijden. Tot aan de negende partij wisten de tegenstanders slechts 3 games te winnen. De laatste partij van David ging helaas in vijven verloren tegen Paul Kamstra. David kwam nog wel na twee kansloze games goed terug. Maar het was te laat. Huub maakte het karwei af door het negende punt op het scorebord neer te zetten.

Het team is natuurlijk ontzettend blij dat Stellan zijn batje weer uit zijn hoesje heeft gehaald. Na alle tumolt rondom de EJK en NTTB. Het was natuurlijk veel te laag niveau voor hem maar het plezier lijkt echter terug. Dat is fijn om te constateren.

Komende zaterdag speelt het team weer thuis. Ditmaal tegen DTTC 1 uit Appingedam. De wedstrijd begint om 14.30 uur. Iedereeen is welkom.