19/11 ZATERDAG AS. MET 4 TEAMS NAAR ASSEN

Aanstaande zaterdag belooft een gezellige dag te worden in Assen. Maar liefst 4 teams waarvan drie jeugdteams spelen 0m 14.00 uur hun competitiewedstrijden.

Jeugd 1 tot en met 3 speelt in Sporthal De Spreng tegen respectievelijk 1,2 en 3 van Assen. Het eerste jeugdteam staat maar liefst 11 punten voor op de concurrent en kan as. zaterdag dus al normaliter de kampioensvlag heisen. Dat zou betekenen dat het jeugdteam binnen een half jaar weer terug is waar het hoort, nl. op landelijk niveau.

Het tweede team doet het heel goed in de 2e klasse van de afd. Noord. Jellie, Rebecca en Chanela gaan met de week beter spelen. Het meisjesteam staat slechts een punt achter op Argus. Met nog twee wedstrijden voor de boeg  belooft het een spannend slot te worden.

Team drie heeft met Stefan, Pascal, Abel en Djosh een sterke competitie gespeeld. Nog twee wedstrijden en dan kan de balans worden opgemaakt of het team klaar is voor promotie.

Het seniorenteam speelt tegen de aanstaande kampioen Assen 1 in de promotieklasse van de Noordelijke eerste divisie. Er staat niets meer op het spel. David, Merijn en Huub zullen achter de tafel de punten proberen te scoren.