SENIOREN 1 NAAR PROMOTIE POULE

Door een 5-5 gelijkspel tegen GTTC 3 heeft het eerste seniorenteam zich geplaatst voor de promotiepoule in de Noordelijke eerste divisie. Hiermee heeft het team zijn doel bereikt. Degradatie kan dit najaar dus niet meer.

Nadeel van het bereiken van de promotiepoule is dat er nu drie uitwedstrijden op het programma staan. Het systeem dat wordt gehanteerd valt buitengewoon vervelend uit voor de jongens, alhoewel zaterdag 8 november David Dijkhoff zijn eerste uitwedstrijd dichtbij kan spelen. Het duel tegen Ready vindt plaats in Leeuwarden en laat dat nou net zijn woonplaats zijn.

Aan Appelschaster zijde wisten Dijkhoff en Smid sr. wisten ieder 2 wedstrijden te winnen. Het dubbelspel Smid sr en jr. leverde ook winst op tegen het duo Elzinga/van der Werff met 3-0 te verslaan. Ook de  Groningers wisten zich te plaatsen voor de promotiepoule.

Assen 1 staat inmiddels al zover voor dat feitelijk al vaststaat dat dit team zal promoveren naar de landelijke derde divisie.