DJOSH IN KWARTFINALE JEUGDRANGLIJSTTOERNOOI MAASBRACHT

Na een slechte start herstelde Djosh zich bijzonder goed en werd uiteindelijk poule winnaar met vier overwinningen en 1 nederlaag. Even waren we in minneur maar gelukkig bleek dit tijdelijk van aard, we hadden toch niet voor niks een hele lange afstand gereden. Hij won er daarna 4 op rij. De laatste poulewedstrijd was erg spannend tegen Jim Hendrix. Djosh trok aan het langste eind en won uiteindelijk met 3-1. Dankzij zijn coach, die speciaal voor deze dag 2,5 uur eerder uit bed was gekomen voor de lange reis (door Duitsland), maakte Djosh gestaag zijn opmars na eerst even in het juiste gareel gezet te worden. Zijn opmars stopte helaas in de kwartfinale tegen Jurre de Bree, welke hij verloor met 2-3. Hij zat er heel dichtbij. Maar na de gelijkmaker kon Djosh het tij niet meer keren. Jurre de Bree won uiteindelijk 2 wedstrijden later bij de welpen zijn welverdiende A licentie. Djosh heeft deze dag veel geleerd. Met de nieuwe inzichten kunnen trainer en welp het komende seizoen weer goed vooruit. Al met al dus een geslaagde dag met dank aan zijn coach Huub Smid.