9/7 RESULTATEN NTTB CUP

Limburg wint NTTB Jeugdcup

Na een spannende eerste wedstrijddag en een bijzondere avond, waarbij het hotel ervoor had gezorgd dat de voetbalwedstrijd van Nederland in een aparte ruimte kon worden bekeken onder het genot van een glaasje oranjelimonade en de door de organisatie geregelde schaal oranje bitterballen ter gelegenheid van 10 jaar NTTB Jeugdcup op Papendal, stonden de spelers en speelsters zondag om 9.30 uur klaar voor de kruisfinales.

Hier en daar waren wat witte gezichtjes te zien, maar al snel was iedereen fanatiek aan het spelen. Dat bleek ook wel uit een aantal uitslagen: ondanks dat bij 11 punten voor een team gestopt kon worden, was de laatste wedstrijd pas om 13.00 uur klaar.

Na de lunch werden eerst nog diploma’s uitgereikt aan twee nieuwe trainers-4. Dave Wolbertus en Dicky de Jong, die natuurlijk het meeste applaus kreeg van 'zijn' afdelingsteam, kregen het diploma en een bloemetje uitgereikt van Achim Sialino, Directeur Tafeltennis.

Hierna was het dan eindelijk tijd voor de spectaculaire eindwedstrijden en deze gingen dan ook om 13.30 uur van start. De toeschouwers kregen fantastische wedstrijden voorgeschoteld, waarbij de spelers echt alles uit de kast haalden om de winst naar zich toe te trekken.

Naarmate de wedstrijden vorderden werden de spelers nog fanatieker en het publiek nog enthousiaster wat duidelijk bleek aan het steeds harder wordende applaus. De belangstellenden op de tribune hebben, getuige de reacties, genoten van deze sportieve strijd.

Uiteindelijk werd afdeling Limburg zowel bij de meisjes als bij de jongens de winnaar, maar waren respectievelijk de afdelingen ZuidWest en West geduchte tegenstanders in de finale. De teams kregen het zeker niet cadeau.

De complete uitslag van het toernooi:

Meisjes                                                                Jongens

1.  Limburg                                                           1.  Limburg
2.  ZuidWest                                                         2.  West
3.  West                                                               3.  Noord
4.  Oost                                                                4.  Midden
5.  Noord                                                              5.  Gelre
6.  Gelre                                                               6.  ZuidWest
7.  Midden                                                            7.  Oost
8.  Holland-Noord                                                 8.  Holland-Noord

Binnenkort zijn via deze pagina sfeerfoto’s van dit fantastische evenement te vinden.

De NTTB Jeugdcup 2015 wordt gehouden in het weekend van 4 en 5 juli.