MEISJESTEAM WINT SLOTDUEL MET 7-3

Het vierde jeugdteam van Tafeltennisvereniging Appelscha, ook wel het meisjesteam, heeft de competitie in de derde klasse van de afdeling Noord winnend afgesloten en is daardoor op een prachtige tweede plaats geëindigd in de eindrangschikking. In Harkstede wonnen Jellie, Rebecca en Chanela zaterdag met 3-7. Jellie schreef er een leuk verslag over, namelijk:

"We hadden een wedstrijd in Harkstede. In het begin ging het niet heel erg goed. Chanela en Rebecca verloren allebei een wedstrijd die ze wel konden hebben. Toen Rebecca en ik gingen dubbelen ging het in het begin ook niet zo goed, maar daarna ging het weer beter. Het werd een spannende vijfsetter, maar we hebben hem wel gewonnen!

Vanaf toen ging het allemaal weer een stuk beter. Gelukkig maar! Uiteindelijk hebben we met 7-3 gewonnen. Dit was alweer de laatste wedstrijd van het seizoen. Helaas, want het was altijd heel erg leuk. We zijn tweede geworden in de competitie, en dat mocht best gevierd worden met een ijsje!"