SENIOREN 2 OPNIEUW NAAR WINST

Het tweede seniorenteam heeft opnieuw een goed resultaat neergezet. Na het geweldig goede weekend tegen Oldambt en  DTTC werd ook nu gewonnen.

Het tweede team van De Treffers uit Klazienaveen werd met 6-4 verslagen.

Merijn had een kort nachtje want hij speelde ook nog met Nico de verre uitwedstrijd in Geleen. Na winst in zijn eerste partij wist hij zijn twee matchpunten tegen Paul Sterken niet te benutten. Daarna ging in zijn laatste partij het lampje uit tegen de altijd lastige Jeroen Vos.

Lennart Janssen werd deze wedstrijd opgesteld om Nico wat rust te gunnen. Lennaart wist van Vos te winnen maar de ervaren Annibal Lopez en Sterken waren duidelijk een maatje te groot.

Routinier en trainer Huub komt langzaam weer op niveau. Hij verschalkte al zijn drie opponenten vrij eenvoudig. Het team heeft nog alle uitzichten op zowel de onderste als de bovenste plaats in deze spannende Noordelijke tweede divisie. Volgende week gaat het tweede team de strijd aan met Delta Impuls uit Heerenveen.