NIPTE OVERWINNING SENIOREN 1

Het eerste seniorenteam heeft zaterdag met 6-4 in eigenhuis van GTTC 3 gewonnen en doet hiermee goede zaken. Elk punt is belangrijk om bij de bovenste vier te eindigen en om degradatie te ontlopen. Het verschil met de nummer 7 en de nummer 2 is een geringe 10 punten. GTTC 2 staat ruimschoots bovenaan.

Invaller Huub Smid moest genoegen nemen met 1 overwinning. Tegen Halsema kon Huub na een voorsprong in de vierde game geen vijfde game afdwingen. Ook Van der Werf, bekend vanwege zijn lastige service trok aan het langste eind. Het ontbrak Huub aan vastigheid.

Andries bleef steken op 1 overwinning. Samen met Leon werd in de vijfde game het zeer belangrijke dubbelspel binnengehaald. Langzamerhand wordt dit een vaste waarde.

Leon bleef ongeslagen. Er werd een duidelijke overwinning geboekt op Van der Werf en Van der Meulen. De wedstrijd tegen Halsema werd een ware thriller. 5 matchpoints moesten er worden weggewerkt om de wedstrijd binnen te halen. Ondanks de 10-7 achterstand bleef Leon rustig en hoopte hij doormiddel van zijn hulpslagen op de fouten van Halsema. Dit pakte gelukkig goed uit. Tactisch was deze wedstrijd uitermate bedroevend.

Aankomede zaterdag speelt senioren 1 wederom tegen GTTC. Ditmaal in Groningen en tegen het tweede team.

Alle lezers/supporters/teganstanders, een fijne week.

Leon