23/2 JEUGDRANGLIJSTTOERNOOI NIJMEGEN (ZATERDAG)

Op zaterdag 22 februari werd er door drie Appelschasters meegedaan aan het ranglijsttoernooi te Nijmegen.

Alleen Chanela Vochteloo wist zich als nummer twee in haar poule te plaatsen voor het hoofdtoernooi. In de kwart finale rekende Chanela af met de nummer 1 van poule C, nl. Frederique Hoof van Stiphout. In een spannende halve finale was Lotte Hoogeveen van Hilversum net met 3-2 sterker. Chanela had zeker winstkansen. Toch kan ze terugkijken op een goed toernooi.

Siert v.d. Woude speelde bij vlagen goed, wist vier wedstrijden te winnen. Daar stond slechts 1 nederlaag tegenover. Toch werd hij derde en haalde dus niet het hoofdtoernooi. Dat was sneu voor hem.

Stefan wist in zijn poule 2 wedstrijden te winnen en werd uiteindelijk ook derde in zijn poule. Grootste pechvogel was vader Martin die bij vertrek merkte dat een ruitje van zijn auto was ingeslagen om zijn Tom Tom te stelen. Dat was een vervelend einde.

Sietze Dekker wist de hoofdronde bij de kadetten te halen maar vloog er tegen een noppenspeler helaas kansloos uit.