GESPREKSAVOND TOEKOMST TTV APPELSCHA, 14 FEBR. 2014

Sinds begin dit jaar bestaat ttv Appelscha 10 jaar. Een bijzonder moment om even bij stil te staan. Valentijnsdag is een dag waarop we elkaar iets geven. Dit doen wij op vrijdag 14 februari 2014 om 19.30 uur in de zaal van ttv Appelscha. Geschiedenis, heden en toekomst van onze vereniging vallen dan mooi samen. Tegelijkertijd kijken we graag met een nieuwe en verfrissende blik vooruit.

De vereniging is volop in beweging, een nieuwe fase is aangebroken. Dit doen we onder leiding van Peter Hanning (gespreksleider en gastspreker). Maar ook jouw inbreng is daarbij belangrijk! Daarom een oproep aan alle ouders, oudere jeugd en betrokkenen die tafeltennis vereniging Appelscha een warm hart toedragen om op deze avond aanwezig te zijn. Elkaar inspireren, het uitwisselen van gedachten en ideeën onder het genot van een hapje of drankje speelt hierbij een centrale rol. Hoe zie jij de de toekomst van onze club, of ben je gewoon geïnteresseerd? Wees welkom!

Mocht je al ideeën of andere zaken hebben die je na aan het hart gaan en bij voorkeur al vooraf aan ons wil mededelen, dan kan dat. Wij dragen dan zorg dat deze die avond aan bod komen. Graag beginnen we dit jaar verrassend positief.

Meer achtergrond informatie tav deze avond (alv) vind je hier.

Namens de commissie 'Gespreksavond toekomst ttv Appelscha’.

Nathan en Andries

Andries Cats