09/02 KEVIN EN STELLAN PLAATSEN ZICH VOOR FINALE NJMK

De halve finales van de Nationale Jeugd Meerkampen werden zondag in Assen gespeeld. Lekker dichtbij dus voor de deelnemers van onze eigen club. En dat waren in de categorie jongens welpen Djosh en in de categorie junioren jongens maar liefst vier spelers. Stellan, Kevin, Merijn en Nico. Zoals eigenlijk verwacht wisten Kevin en Stellan zich als nummer 2 van hun poules opnieuw te kwalificeren via de barrages voor het finale weekend in Panningen in juni. Gefeliciteerd jongens. Nico en Merijn redden het niet. Merijn werd derde met drie overwinningen en twee nederlagen. Een prima score. Nico trok de goede lijn door met een mooie overwinning op een sterke Scylla speler. Nico werd desondanks zesde in zijn poule. Djosh speelde erg sterk en met veel plezier. Als eerste jaars welp komen er volgend jaar beslist meer kansen voor hem om de finale te behalen. Rustig doortrainen Djosh. Wat verder opviel was de steun van support van o.a. Leon, Milan, Ricardo, Siert, Jim, Chanela en de diverse ouders. Leuk om te zien dat hoewel sommige jeugdleden niet hoefden te spelen toch aanwezig waren om onze spelers te ondersteunen.