DIEDERIK STEUNENBERG TOERNOOI 2014

Djosh, Jim en Siert deden mee met dit bijzondere toernooi ter nagedachtenis van Diederik Steunenberg die op 12 jarige leeftijd overleed. Dit toernooi werd dit jaar voor de 4de keer georganiseerd. 28 tafels werden opgesteld met meer dan 100 jeugdige deelnemers. De tafeltennisverenigingen uit het Noorden des Lands waren rijk vertegenwoordigt. Een leuk, vriendschappelijk en inmiddels bekend toernooi op de grens van Noord en Midden Nederland.

C Klasse
Djosh behaalde de hoofdronde, maar viel niet in de prijzen. Hij overleefde de 2de ronde niet. Echter mocht hij naar huis met bijzondere kantoorartikelen welke hij bij de loting won en was hiermee zeer aangenaam verrast. Administratieve ondersteuning bij zijn 'tafeltennis carriere' kennen nu minder problemen.

B Klasse
Jim werd in de hoofdronde nipt verslagen in een spannende vijf zetter. Deze wedstrijd was doorslaggevend voor plek 1 of 2. Jim liet goed aanvallend spel zien en ging helemaal los maar zijn tegenstandster trok uiteindelijk toch aan het langste eind. Jim's doorzettingsvermogen bracht hem erg ver. Dit leverde voor het publiek soms mooie taferelen op en voor hem de tweede plaats. Al smashend kwam Jim de wedstrijd door gelukkig zonder blessures aan beide kanten.

A Klasse
Siert werd 'te hoog' ingedeeld, maar hield zich zeer goed staande tegen allerlei landelijke spelers. Varierend van A t/m C. Enkele games wist hij op zijn naam te zetten. Landelijk D bestaat helaas niet maar zou hem zeer goed zijn toebedeeld. Siert is een erg goede speler in wording en heeft zich in korte tijd erg snel ontwikkeld, hem rest alleen nog geduld.

Tijdens de lunch werd er een reuze 'super-rondje-om-de-tafel' gehouden. Geen van onze deelnemers viel hier in de prijzen maar werd wel als zeer leuk ervaren. Al met al dus een geslaagde en mooie dag.

Nathan