8-12 KWART FINALE JEUGMEERKAMPEN

Zaterdag werd er in het topsportcentrum van Almere gestreden voor een halve finaleplek door een achttal tafeltennissers van onze club. Ricardo kon er helaas niet bij zijn i.v.m. een fietsongeluk. Hij is aan de betere hand gelukkig.
Bij de welpen speelde Djosh Berenschot een sterk toernooi Door vier overwinningen en een nederlaag plaatste hij zich als nr. twee in de poule keurig voor de halve finale.
Bij de meisjes pupillen lukte dat Chanela Vochteloo niet. Als eerste jaars pupil won Chanela een potje en verloor er vier. Bij de jongens pupillen kon Jim Berenschot het goede spoor van zijn jongere broertje niet volgen. Hij eindigde als laatste in de poule. Tenslotte had onze vereniging een brede afvaardiging bij de categorie junioren. Kevin Baron, Merijn Smid, Nico Gorter en Martijn Vochteloo speelden mee. Alleen laatstgenoemde lukte het niet om de halve finale te bereiken. Kevin werd eerste in zijn poule zonder een nederlaag. Merijn werd tweede ondanks twee nederlagen. Daar stonden wel drie overwinningen tegenover. Stellan was al automatisch geplaatst voor de halve finales.
Shuohan Men tenslotte speelde als eerste jaars cadet mee met de junioren. Ze maakte gehakt van alle tegenstanders. Ze verloor slechts een game. Samenvattend hebben dus zes Appelschasters zich geplaatst bij de laatste 24 van Nederland in hun eigen categorie.
De have finales worden gespeeld in februari in Zwolle. Hierbij bedanken we de chauffeurs en coaches weer voor hun bijdrage.