TWEEDE SENIORENTEAM TWEEDE IN NRD TWEEDE DIVISIE

Het tweede seniorenteam is een wedstrijd voor het einde van de competitie zeker van de tweede plaats in de Noordelijke tweede divisie poule A. Zaterdagmiddag in Appelscha greep het bezoekende Argus 2 uit Harkstede met een 4-6 overwinning het kampioenschap.

Youngster Ricardo Snip zorgde met twee enkelspeloverwinningen en samen met Andries Cats in het winnende dubbelspel voor drie van de vier Appelschaster punten. Andries Cats zorgde met een enkelspeloverwinning voor het vierde punt.

De van het competitietafeltennis afscheid nemende Johan Vogelzang is door zijn verminderde hoeveelheid trainingsuren ver verwijderd van zijn niveau van een jaar geleden in de derde divisie en moest helaas alledrie opponenten feliciteren met de zege.

Uiteraard kregen de Harksteders het niet cadeau, er was een tijdspanne van vijf uur en een kwartier voor nodig om tot dit eindresulaat te komen. Team 2 speelt volgend weekend de laatste competitiewedstrijd van het seizoen, tegen Assen 3.

Verslaggever: Johan