9/11 EERSTE JEUGDTEAM OP SCHERP NA AFSTRAFFING IN HAZERSWOUDE

Het eerste jeugdteam heeft afgelopen zaterdag een gevoelige nederlaag geleden in hun partij tegen Avanti. Merijn, Ricardo en Nico wonnen gedriëen van Feitse Bos, maar kwamen tegen Steven Pouw en Olaf Stolwijk niet in de buurt van de winst. De enige uitzondering was Merijn Smid die het Steven erg moeilijk wist te maken en in een spannende laatste game alsnog het onderspit moest delven. Het kwam in Hazerswoude al met al neer op een 7-3 nederlaag.

De nederlaag was op zich verrassend, omdat de jongens nog ongeslagen waren en zelfs het kampioenschap konden binnenhalen met een ruimte overwinning. Vooral het gebrek aan strijdbaarheid gaf stof tot nadenken. Nico gaf tijdens de weg naar huis aan "dat we dit misschien wel nodig hadden" hetgeen op de instemming van zijn teamgenoten kon rekenen. Van hun roze wolk verstoten gaan de jongens woensdag eens met elkaar bespreken wat ze nou eigenlijk wel (of niet) belangrijk vinden aan teamgevoel. Wie weet is daar nog wel meer uit te halen, want een leuk team is het zeker al.

In het restaurant bij Strand Nulde werden in een onverwacht luxueuze omgeving met een belabberd uitzicht op het strand de interessante verhalen uitgewisseld: Ricardo zag een kip achter een speedboot aansurfen, Merijn deed geen moeite om te verhullen dat hij een fanatieke pyromaan is, Nico adoreerde spruitjes en vond technische planologie niet mooier klinken dan bedrijfseconomie en Thomas vertelde de gastvrouw dat ze op de terugweg waren van een taalwedstrijd.