HEREN 2 HAALT MET 9-1 UIT TEGEN OLDAMBT

Het tweede seniorenteam heeft vrijdagavond in Finsterwolde met 9-1 gewonnen van het eerste team van TTV Oldambt.

Andries Cats en Johan Vogelzang wonnen elk hun drie enkelspelen, waarbij Cats eenmaal bijna werd afgetroefd maar de vijfde en beslissende game kreeg hij gelukkig toch weer zijn ouderwetse aanvallende schwung te pakken tegen verdediger Gert Jan Takens.

Het dubbelspel van Cats en Lennart Janssen was eveneens goed voor de zege. Lennart Janssen zat ook dichtbij drie enkelspelzeges nadat hij van Adam van Dijk en invaller Rolf Smid had gewonnen, maar in de laatste wedstrijd van de avond pareerde de taaie Takens met zijn noppenspel vakkundig het noppenspel van Lennart.

Volgende week zaterdag (23 november) staat voor team 2, dat op een mooie tweede plaats in de Noordelijke tweede divisie staat, de thuiswedstrijd op het programma tegen Assen 3, de nummer drie van de ranglijst.

Verslaggever: JV