GELIJKSPEL VOOR TWEEDE HERENTEAM IN KLAZIENAVEEN

Team 2 van de senioren heeft zaterdagmiddag met 5-5 gelijk gespeeld in Klazienaveen. Omdat twee van de drie tafeltennissers meteen daarna door moesten naar Groningen om in te vallen in TTVA 1, werden de laatste twee duels op twee tafels gespeeld.

Andries Cats en Johan Vogelzang pakten elk twee enkelspelzeges in het Drentse. Andries versloeg Wybren van Duinen en Annibal Lopez en verloor van Paul Sterken. Johan versloeg Paul Sterken en Wybren van Duinen en verloor op zijn beurt weer van Annibal Lopez.

Het dubbelspel van de twee Appelschaster verdedigers Lennart Janssen en Johan Vogelzang werd in drie games met 11-8, 11-6 en 11-9 nipt doch vakkundig overmeesterd door de Drenten.

Lennart Janssen voegde één enkelspelzege aan het totaal toe, hij won gefocust van Wybren van Duinen in vier games. Paul Sterken bleek te sterk voor de Drachtster Appelschaster. Lennart zal zijn duel met Annibal Lopez nog wel even heugen, want twee matchpoints in de vijfde game bleven onbenut en Annibal greep de zege.

Door het gelijke spel kan TTVA 2 de kampioensaspiraties in de koelkast zetten, Assen is ondertussen erg dichtbij de nummer twee van de ranglijst in de Noordelijke tweede divisie A genaderd, met nog drie wedstrijden te gaan.

Verslag: JV