STEFAN, RENS, DJOSH EN PASCAL POULEWINNAAR!

Met 7 punten voorsprong op nummer 2 begonnen Rens, Stefan en Djosh aan hun laatste wedstrijd in klasse 5 poule D. Daarnaast ook wetende de ze tegen de minst sterke in de poule moesten spelen. De voorpret was al groot en werd voorgezet in de wedstrijden. Ze waren echter een flink aantal maten te groot voor de tegenstanders uit Emmen. Maar door de gezelligheid werd er in de eerste potjes onnodig veel fouten gemaakt en evenveel grapjes. Ze moesten tot de orde geroepen worden en zich niet laten meeslepen door de tegenstander. Na de dubbel ging het beter. Veelal werd er met ruime cijfers gewonnen. De eindstand werd 10-0 voor Appelscha.
Rens, Stefan, Pascal en Djosh hebben deze competitie zeer goed en constant gespeeld. Ook waren ze heel sportief en de onderlinge sfeer was goed. Soms kregen ze een compliment van de tegenstander vanwege heel mooi en technisch goed tafeltennis. Voelen jullie de veer al prikken Huub, Thomas en Leon? Bij het schrijven van dit stukje is de uitslag van de andere teams nog niet bekend maar de eindzege van deze poule kan niet meer stuk. Nu nog wachten op de wedstrijden tegen de andere poulewinnaars van poul A, B en C van klasse 5. Ze zijn er klaar voor onze toppers!