NIPTE NEDERLAAG SENIOREN 1 IN ASSEN

Ons eerste seniorenteam heeft zaterdag een 6-4 nederlaag geleden tegen concurrent Assen 1. Het verschil voorafgaand aan de wedstrijd bedroeg één punt. Dankzij de 6-4 nederlaag neemt Assen de koppositie over van Appelscha. Het verschil is nu één punt in het voordeel van Assen.

Met volle moed reisden Bram, Kevin en Leon met coach Huub naar het nabij gelegen stadje Assen. Met een 1-3 voorsprong leek er geen vuiltje aan de lucht.  Maar een zeer matig optreden aan de kant van Appelscha zorgde ervoor dat Assen de ommekeer kon maken. Dit resulteerde in een 6-4 nederlaag.

Om mee te doen om de titel, moeten de jongens aan de weg blijven timmeren en moet het zeker beter dan afgelopen zaterdag. Bram, Kevin en Leon wonnen ieder één wedstrijd. Het dubbelspel werd in een prima optreden door Bram en Leon binnengesleept.

Het is erg spannend in de kop van de Noordelijke eerste divisie. Met nog twee wedstrijden te gaan heeft TTV Assen de leiding met 36 punten gevolgd door TTV Appelscha met 35 punten. Midstars uit Middelstum haakt aan met 31 punten. En op nummer 4 staat GTTC Groningen 2 met 26 punten. De eerste vier teams spelen na de genoemde twee duels in een nieuwe poule om promotie naar de derde divisie. Spannend dus!

Uw verslaggever: Leon Knol