MEISJES 4 WINT MET 4-6 IN BALINGE

De meisjes van het vierde jeugdteam tafeltennisten zaterdag een uitwedstrijd in Balinge, tegen het eerste team van Tios'66. De meisjes wonnen met 4-6. Jellie Halman schreef er het nuvolgende - wederom grappige - verslag over.

"We hadden vandaag een wedstrijd in Balinge. Onderweg dachten we dat de tegenstanders te laat zouden zijn, want we hebben al wat ervaringen met Balinge. En ja hoor, ze waren een kwartier te laat.

Chanela heeft twee wedstrijden gewonnen. In het begin ging het niet zo goed, maar ze pikte het steeds meer op. Rebecca heeft nul wedstrijden gewonnen. Ze heeft haar best wel gedaan en liet de tegenstanders niet zomaar winnen. Jellie heeft drie wedstrijden gewonnen. In heb begin was ze wel zenuwachtig, maar het ging steeds beter.

Het dubbelspel werd door Rebecca en Jellie gespeeld. Het werd een hele spannende vijfsetter, maar ze hebben de dubbel wel gewonnen en het ging heel erg goed! Er was een meisje die na de wedstrijd op de grond ging zitten, dus toen hebben de meiden bedacht dat ze ook nog wel gezellig met z'n allen konden gaan mediteren!"