GOEDE START LUCAS, KEVIN EN JIM IN NOORDELIJKE DIVISIE

Lucas, Kevin en Jim (team 3) hebben een goede start gemaakt in hun eerste competitiewedstrijd van de Noordelijke divisie tegen Drachten 1 (6-4). Na een moeilijke start wisten de trainers Leon en Huub het team weer in goede banen te leiden waardoor er uiteindelijk toch een overwinning werd behaald. Na of door de dubbel welke Jim en Lucas net verloren, kwam er een soort omslagpunt in het team. Kevin behaalde zijn eerste overwinning met zeer overtuigend, mooi en aanvallend spel. Lucas vocht zich terug ondanks dat hij flink last had van z'n rug en Jim speelde mooi constant.

Kortom, een diverse, leuke en interessante eerste wedstrijd. Alle jongens toonde karakter ondanks wat tegenslag (Lucas) of ontevredenheid over eigen spel (Kevin) en wat spanning (bij Jim). Wij ouders waren best wel tevreden!

Daarnaast is het ook leuk om te vermelden dat Lucas niet alleen een zeer positieve bijdrage levert als aanvoerder van het team, maar ook een extra verdiepingsslag heeft gemaakt om de Chinese culinaire kookkunst eigen te maken. Super! Wie weet komt dit de vereniging nog ten goede !