13/09 COMPETITIE DIT WEEKEND VAN START.

Het seizoen 2013-2014 staat op het punt van beginnen. Het tweede seniorenteam start vanavond al in de uitwedstrijd tegen TTV Anja 1 uit Zwaagwesteinde, met de speelzaal in Twijzelerheide. Lennart Janssen maakt voor de TTVA 'ers zijn debuut. Andries Cats en Johan Vogelzang completeren het team dat uitkomt in de tweede noordelijke divisie.

Morgen starten ook de jeugdteams weer. De eerste twee teams beginnen in respectievelijk de Landelijk A en B klasse. Ook dit jaar wordt er weer het een en ander verwacht van ons eerste jeugdteam. Dit jaar bestaat dat uit Ricardo Snip, Merijn Smid en Nico Gorter. Deze teams starten met uitwedstrijden in Den Haag en Eindhoven.

De teams 3, 4, 5 en 6 beginnen morgen thuis om 10.00 uur.  De Zaaldienst morgen is in goede handen van de heer Berenschot. We hopen dat veel ouders komen kijken naar de wedstrijden van hun kinderen. Allen heel veel succes toegewenst.

Van de teams wordt wel verwacht een kort verslag aan te leveren na afloop en deze per email op te sturen naar Johan Vogelzang johanfranske@hotmail.nl.

Op zondag komen de uitslagen dan op de site te staan met de ingeleverde verslagen.