13/09 GROTE CLUBACTIE ZATREDAG AS. VAN START

Ook dit jaar doet onze club weer mee aan de grote clubactie.  Joke Vochteloo heeft inmiddels aan bijna alle leden een verkoopboekje meegegeven. Natuurlijk hopen we weer dat iedereen zijn of haar steentje wil bijdragen. Immers onze club kan alle inkomsten heel erg goed gebruiken. Vorig seizoen was de opbrengst bijna 700 euro.
Volgens coordinator Joke Vochteloo is het doel om de opbrengst van vorig jaar te overtreffen. Van elk verkocht lot van drie euro gaat 2,40 naar de clubkas. Loten mogen worden verkocht vanaf 14 september. We wensen alle verkopers veel succes. Wanneer het boekje vol is kun je dit weer inleveren bij Joke. Voor degene die de meeste loten verkoopt ligt er weer een mooie prijs klaar.