11/09 EERSTE SENIORENTEAM START COMPETITIE TEGEN KLIMAATGROEP ZONDER KOPVROUW

Het eerste seniorenteam dat uitkomt in de Noordelijke divisie start komend weekend meteen al met een kraker tegen Klimaatgroep Midstars 2 uit Middelstum. Vorig seizoen kwamen de jongens net tekort tijdens de promotiewedstrijd tegen GTTC. Nu dus nieuwe kansen voor het gewijzigde team. Bob Eldering (hoewel gewoon lid gebleven) gaat competitie spelen voor Assen 1. Bram Parlevliet is de gelederen komen versterken. De 20- jarige Leeuwarder komt over van Ready. Samen met Leon Knol (19 jaar) en Kevin Baron (17 jr.) gaat het jeugdige team van start tegen het trio uit Middelstum onder aanvoering van ex - international Anne Vlieg. De 57-jarige Vlieg wordt bijgestaan door Thomas Kuijer (ex TTVA speler en op de foto) en Marijn van Aalst.
De sterkste van het eerste seniorenteam zal naar alle waarschijnlijkheid een meisje van 13 zijn. Ze heet Shud Han Men en komt zaterdag aan op schiphol. De chinese heeft op het allerhoogste niveau in China gespeeld en getraind en heeft gekozen om samen bij haar moeder te komen wonen in Groningen om hier naar de internationale schakelklas onderwijs te volgen. Ze zal ook veelvuldig trainen met de LOOT school deelnemers in Haren. Het wordt kortom een interessante competitie voor het jeugdige seniorenteam dit najaar. De eerste wedstrijd voor de jongste staat normaliter een week later gepland wanneer opnieuw wordt thuis gespeeld.
Iedereen is welkom as. zaterdag bij de eerste thuiswedstrijd van ons eerste seniorenteam. De wedstrijd begint om 17.00 uur.