30/05 FINALES NATIONALE JEUGDMEERKAMPEN STELLAN EN KEVIN

Aankomend weekend vinden in Panningen de finales plaats van de nationale meerkampen. Namens onze club hebben Stellan en Kevin zich geplaatst bij de beste twaalf spelers. Aangezien beiden meespelen in de categorie junioren zullen de twee spelers elkaar al in de eerste ronde ontmoeten. Stellan speelt met dispensatie mee want hij is eigenlijk nog cadet. Thomas zal Kevin (zie oude foto) begeleiden en Terry Schaffers is inmiddels de vaste coach van Stellan bij nationale toptoernooien. Terry zien we wekelijks meerballentraining geven op de dinsdagavond aan Stellan. De jongens spelen op zaterdag zes wedstrijden en op zondag nog vijf. Iedereen speelt dus tegen elkaar. Het viertal vertrekt in alle rust al op vrijdag avond al naar het Limburgse Panningen. We wensen de spelers en coaches heel veel succes toe in Panningen.