TTVA JEUGD OP DE CAMERA VASTGELEGD!

Op 19 april gingen we met Rebecca, Djosh, Chanela, Jim en Stefan naar Leeuwarden om de cheque in ontvangst te nemen.  De heenreis was erg gezellig en de kinderen waren enthousiast en dat viel de camera man ook op. En daarom mochten ze een stukje opvoeren voor de camera. In totaal deden er 480 verenigingen mee. En het duurde niet lang of de zaal was volgelopen met hieperdepiep kinderen. Het programma bestond uit het uitdelen van cheques aan de 10 clubs die de meeste munten hadden verzameld. Tussendoor hebben we kunnen genieten van optredens van Tim Douwsma, Monique Smit en goed voor gillende tienermeisjes Yes-R.  Aan het eind mochten wij de cheque ophalen bij de Poiesz manager van Appelscha. Het bedrag van €771,- is mooi meegenomen en zeker voor een "kleine" club. De clubs die bij de eerste 10 zaten hadden vaak meer dan 100 leden. Het hoogste bedrag wat uitgereikt werd ging naar een club met ongeveer 350 leden en was rond de €1350,-. Ook al was het al aardig laat geworden en hadden de meeste nog een competitie de dag er op te spelen. We mochten niet eerder naar huis rijden voordat we bij Huub waren langs gingen. En dat deden we graag want, mede dankzij de inzet van de jongste jeugdleden hebben we een mooi geldbedrag erbij gekregen.