21/4 SENIORENTEAMS WINNEN EN VERLIEZEN IN GRONINGEN

Zowel het eerste als tweede team speelden dit weekend in Groningen tegen respectievelijk GTTC 2 en GTTC 3.
De jeugd heeft de toekomst wordt wel eens gezegd. In iedergeval lijkt dit bij onze jongens bewaarheid te worden. Tijdens de wedstrijd GTTC 2 -Appelscha 1 (4-6) bleven Kevin en Leon goed overeind (samen goed voor vijf punten incl. dubbel) in de topper tegen de Groningers. Jammer dat Bob (die de hele competitie slechts een wedstrijd had verloren) twee keer in het stof moest bijten. Misschien was het ritme nog iets verstoord door een griepje een week eerder. Hoewel de competitie nog niet is beslist zijn de Groningers de favoriet voor de titel en zitten onze jongens de laatste wedstrijd in de wachkamer. Volgende week vrijdag om 20.15 uur is de laatste thuiswedstrijd tegen De Treffers.
Op de foto links Bob Eldering.

De uitslag tussen GTTC 3 en TTVA 2 (Andries, Thomas en jeugdspeler Ricardo) eindigde in een 7-3 overwinning voor GTTC. Ricardo begint  beter te spelen op seniorenniveau en dit resulteerde voor hem in een mooie opsteker met twee overwinningen. Cats won van v.d. Meulen. Groenevelt bleef met lege handen. Het tweede team is hierdoor gedegradeerd maar door een versterking zal dit hopenlijk van korte duur zijn.