18/04 SENIOREN 1 OP ACHTERSTAND IN STRIJD OM TITEL

Het eerste seniorenteam stond halverwege de competitie, na een gelijkspel in de thuiswedstrijd tegen directe concurrent GTTC 2, met één punt voorsprong aan kop van de ranglijst. Nu, drie competitieronden verder, bedraagt de achterstand op GTTC vijf punten.
Afgelopen vrijdag werd in Finsterwolde een 4-6 overwinning geboekt tegen Oldambt 1. Andries Cats, die inviel voor de zieke Bob Eldering, boekte één overwinning. Kevin Baron kreeg tweemaal de felicitaties van een tegenstander, terwijl Leon Knol deze vrijdag ongeslagen bleef.
Zaterdag as. volgt de voorlaatste wedstrijd van deze competitie in Groningen tegen GTTC 2. Alleen een ruime overwinning biedt Appelscha nog zicht op de titel in de 1e Noordelijke Divisie poule B., en daarmee op het spelen van een beslissingswedstijd om promotie naar de landelijke 3e Divisie.