31-03 KEVIN, MERIJN, NICO EN RICARDO GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE PRESTATIE

Het eerste jeugdteam heeft de eerste plaats veroverd in de kampioenspoule na de regelmatige 7-3 overwinning op Avanti. Nico Gorter werd ditmaal uit de basis gelaten. De tegenstanders uit Hazerswoude werden hierdoor op het nippertje vierde in hun poule met hetzelfde aantal punten als Nijmegen. De onderlinge score was echter in het voordeel van Avanti. Dat betekent dat volgende week opnieuw beide teams in hetzelfde centrecourt zullen verschijnen, maar dan in Hazerswoude. Scylla eindigde in Nijmegen op 5-5 in het laatste duel waardoor de Leidenaren als nummer twee Steeds Hoger TSB uit Den Haag ontmoeten in de andere halve finale. Het worden hopenlijk weer twee prachtige wedstrijden. Merijn speelde niet zijn beste wedstrijd en kwam alleen tegen Olaf Stolwijk tot winst (3-1).
Ricardo had zich goed voorbereid en wist twee punten te scoren tegen Elsing (3-1) en Stolwijk (3-0). Tegen kopman Sparreboom werd op het nippertje verloren met 10-12 in de vijfe game. Kopman Kevin wist een 9-0 op het scorebord neer te zetten. Het dubbelspel Kevin en Merijn liep wederom gesmeerd en laat zich niet gauw afstoppen. Ook nu werd het een 3-0.
In een uit en thuiswedstrijd wordt nu beslist wie om het kampioenschap van Nerderland mag spelen.